عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ 
  • کد خبر : ۱۸۲۲
برای صرفه جویی در مصرف برق ادارات دو پیشنهاد مطرح است ؛...
معاون عمرانی استاندار گلستان گفت : باتوجه به گرمای بی سابقه ای که در تابستان امسال پیش رو داریم، پیشنهاد *تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه* و پیشنهاد *تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان* مورد...
معاون عمرانی استاندار گلستان گفت : باتوجه به گرمای بی سابقه ای که در  تابستان امسال پیش رو داریم، پیشنهاد *تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه* و پیشنهاد *تغییر ساعت کاری ادارات در تابستان* مورد بررسی قرار می‌‌گیرد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛ میر محمد غراوی در جلسه ستاد مدیریت مصرف برق سال ۱۴۰۰، با بیان این مطلب افزود: با توجه به شرایط حساس پیش رو، پیشنهادهای تعطیلی پنجشنبه ها برای ادارات گلستان و شروع ساعات کاری از ساعت ۶:۳۰ مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه بررسی ها به استاندار انعکاس داده خواهد شد تا تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ گردد.
 غراوی با بیان اینکه در سال ۹۹دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی برای گذر از پیک مصرف داشتند گفت: امسال هم همه باید با برنامه ریزی دقیق پای کار باشند.
 علی اکبر نصیری مدیرعامل شركت توزيع نيروي برق گلستان ؛ در ادامه گفت : با توجه به كاهش شديد منابع آبي و ظرفيت توليد نيروگاه هاي برق آبي و به تبع آن كمبود انرژي برق در تابستان سال جاري، اگر مصرف بي رويه باشد و مشتركان در مديريت مصرف همراهي و همكاري لازم را نداشته باشند، ناچارا خاموشي خواهيم داشت.
وي افزود : كاهش مصرف ۵۰ درصدي ادارات به استان ها ابلاغ شده و طی روزهای آتی توسط استانداری و فرمانداری ها به ادارات کل و ادارات شهرستانی اعلام و اجرای آن مورد بازرسی دوره‌ای قرار می گیرد.
 نصيري اضافه كرد : خاموشي يك در ميان روشنايي معابر و بلوارها و كاهش ۵۰ درصدي روشنايي پاركها، كه از سال گذشته در سطح استان اجرايي شد در سالجاري هم ادامه دارد.
 مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان اظهار داشت: خاموش كردن كولرهاي گازي ادارات و بانكها و خاموش كردن لامپ هاي اضافي در ادارات از راههاي موثر براي كاهش مصرف برق است و از مديران دستگاههاي اجرايي انتظار داريم ضمن نظارت كافي، در اين زمينه همكاري لازم را داشته باشند.
 نصيري اظهار اميدواري كرد با همكاري مشتركين صنعتي، كشاورزي، تجاري و خانگي و صرفه جويي در مصرف برق، تابستان امسال با حداقل خاموشي سپري شود.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0