پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ 
  • کد خبر : ۱۸۲۴
پیام رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق گلستان..
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان طی پیامی روز جهانی کار و کار گر و روز صنعت برق را به تمام تلاشگران ایران اسلامی تبریک گفت....

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ، متن پیام بشرح ذیل می باشد :

دهم و يازدهم ارديبهشت ماه مصادف است با روز صنعت برق ايران و روز جهاني كار و كارگر.

ارتباط كار و كارگر با صنعت برق به مثابه يك زنجيره به هم پيوسته است كه هيچگاه از هم گسسته نخواهد شد. به عبارت بهتر صنعت با كار و كارگر است كه مفهوم واقعي خود را پيدا مي كند.

از روزي كه صنعت برق در ايران پا گرفت همواره تا به امروز با تلاش و كوشش كارگران و متخصصان در تمامي عرصه ها توانسته است خود را به جايي كه امروز قرار دارد برساند. در تمامي اين سالها، کارگران به عنوان يكي از مهمتريـن طبقـات وسرمایه اجتمـاعي منشـا تحولات گستـرده اي در همه عرصه هاي اقتصادي جامعه شده اند.

صنعت برق به عنوان عنصر حیاتی در عرصه توسعه با همت والای تلاشگران و با پشتکار مجاهدان و بزرگان فرهیخته که دغدغه خودکفایی داشتند توانسته پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، به معنای واقعی و حقیقی به جایگاه اصلی خود نزدیک شود تا این صنعت به عنوان تبلوری از غرور ملی مردم شریف ایران و نمادی از توانمندی های علمی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران شناخته شود.

بدینوسیله روز صنعت برق ایران و روز جهانی کار و کارگر، روز عزت و سرافرازی و شرافت و کرامت انسانی را به تمام تلاشگران بویژه همکاران زحمتکش در این صنعت تبریک و تهنیت عرض مي نمايم.

علی اکبر نصیری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0