عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ 
  • کد خبر : ۱۸۲۶
جلسه گذر از پیك بار تابستان ۱۴۰۰ در توزیع نیروی برق گلستان...
جلسه گذر از پيك بار تابستان ۱۴۰۰ با حضور مديرعامل ، معاونين و مديران ستادي در سالن جلسات شركت توزيع نيروي برق گلستان برگزار شد....
جلسه گذر از پيك بار تابستان ۱۴۰۰  با حضور مديرعامل ، معاونين و مديران ستادي در سالن جلسات شركت توزيع نيروي برق گلستان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق گلستان ؛ علي اكبر نصيري مديرعامل شركت با اشاره به كمبود بارش ها در سال جاري و كمبود آب سدها  اظهار داشت: با توجه به اين كمبود، متاسفانه نيروگاه هاي برقابي كشور با محدوديت توليد برق مواجه خواهند شد كه به عنوان يكي از چالش‌هاي جدي تامين برق در ايام گرم سال (ايام پيك مصرف) در تابستان سال جاري مطرح است لذا مديريت مصرف و مديريت بار خصوصاً در بخش مصارف كشاورزي،صنعتي  براي شركتهاي توزيع برق بسيار مهم و ضروري است.
 وي در ادامه به پيك تابستان و مديريت بار زمستان سال ۹۹ اشاره كرد و در اين راستا ضمن بيان موفقيت هاي شركت در گذر موفق از اين بحران ها، از تلاش هاي تك تك همكاران صميمانه قدرداني كرد.
نصيري بر لزوم آمادگي فني واحدهاي مختلف شركت براي گذر از پيك بار تابستان ۱۴۰۰ تاكيد كرد  و اظهار اميدواري نمود كه با تدابير دولت و كارشناسان امر، مشكل كمبود سوخت گاز نيروگاه‌ها در زمستان ۱۴۰۰ و به دنبال آن مشكل توليد برق حادث نشود تا مردم عزيز با اطمينان خاطر بيشتري، شاهد كمبود توليد برق در فصل زمستان نباشند.
 
شايان ذكر است كه جلسه هماهنگي براي مديريت پيك بار تابستان ۱۴۰۰ در منطقه مازندران و گلستان، با حضور معاون هماهنگي توزيع نيروي برق شركت توانير ، مديركل دفتر نظارت بر توزيع شركت توانير، مديران عامل شركت‌هاي برق منطقه اي مازندران  و توزيع نيروي برق استان‌هاي مازندران و گلستان و معاونين و مديران حوزه بهره برداري و خدمات مشتركين در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان برگزار شد.
در اين جلسه هماهنگي ؛ مهندس غلامعلي رخشاني مهر معاون هماهنگي توزيع شركت توانير طي سخناني با اشاره به روش هاي مديريت عرضه و تقاضاي انرژي برق در كشور  از اقدامات خوب صورت گرفته در گذر از پيك تابستان ۹۸ و ۹۹ و نيز مديريت انرژي برق زمستان ۹۹ ، صميمانه قدرداني نمود. وي مديريت بار انجام شده در سطح كشور در سال ۹۸ را ۶/۳ درصد و در سال ۹۹ را حدود ۹/۷ درصد اعلام كرد و با اشاره به رويكرد كشورهاي در حال توسعه دنيا در مديريت گذر از پيك و مديريت تقاضا، يكي از تجربه‌هاي موفق در اين زمينه را "مديريت جابجايي بار" عنوان نمود. مهندس رخشاني مهر در بخش پاياني سخنان خود ابراز اميدواري كرد كه اين جلسات بتواند ديدگاه مشتركي در مديريت گذر از پيك تابستان در بين مديران صنعت برق كشور ارائه نمايد تا با استفاده از روش‌هاي بهره‌ور ، بتوان اين مديريت را به درستي انجام داد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0