• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ 
  • کد خبر : ۱۸۶۴
عدم نیاز به مراجعه حضوری جهت دریافت خدمات برق؛ فقط با نصب اپلیكیشن برق من
مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان در حاشیه جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت های شرق و غرب گرگان با اشاره به خدمات متنوع قابل استفاده از اپلیکیشن برق من افزود با نصب این اپلیکیشن کاربردی ، کلیه مشترکین محترم استان گلستان می توانند از دهها خدمت شرکت توزیع این استان بصورت غیرحضوری استفاده نمایند.


تا امروز حدود ۶۰ هزار نفر از متقاضیان و مشترکین برق استان گلستان اپلیکیشن برق من را نصب و از خدمات آن استفاده می نمایند که طی نظر سنجی انجام شده مشترکین نسبت به سهولت استفاده و تنوع خدمات غیرحضوری این اپلیکیشن اعلام رضایت داشتند.
این نرم افزار این امکان را ایجاد می نماید تا مشترکین با ثبت نام در این سامانه بتوانند تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را بدون مراجعه به شرکت توزیع برق  و یا دفاتر خدمات مشترکین و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطه‌ای، دریافت نمایند. متقاضیان می‌توانند با ثبت شناسه قبض صورتحساب در این نرم افزار، اطلاعات انشعاب، گزارش و نمودار مصرف انرژی و گزارش پرداخت خود را مشاهده نمایند.

از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض
امکان پرداخت آنی قبض
نمایش سوابق پرداخت
نمایش سوابق مصرف
ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)
نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف
امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و امکان پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب
امکان ثبت درخواست تفکیک و ادغام
امکان ثبت درخواست تغییر نام و مکان
امکان ثبت درخواست جمع آوری و وصل انشعاب
امکان ثبت درخواست آزمایش کنتور

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0