• ساعت : ۰۷:۳۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ 
  • کد خبر : ۱۹۵۶
همه با هم تلاش برای موفقیت فرراندانمان

سامانه هوای گرم،اکثر نقاط کشور را فراگرفته و مصرف برق به شدت افزایش یافته است و همزمانی این موضوع با برگزاری کنکور سراسری ، همراهی و صرفه جویی مشترکان گرامی درسراسر استان را می طلبد .

لذا در جهت حفظ آرامش روانی فرزندانمان دراین رویداد بزرگ،خدمتگزاران شمادر صنعت برق سعی دربرقراری برق پایدار و مطمئن و مدیریت بار برق مصرفی را دارند تا فرزندان آینده سازمان در این آزمون بزرگ سربلند و موفق باشند .

در این شرایط که فرزندانمان در حال تلاش برای کسب موفقیت در این آزمون آینده ساز هستند، بروز خاموشی،آسیب زا خواهد بود و براین اساس از همه مشترکین محترم تقاضا مندیم تا نهایت دقت در مصرف برق را داشته باشند تا مانع از بروز خاموشی شوند.

از جمله راهکارهای ساده کاهش مصرف برق که می توانید خدمتگزارانتان را در ارائه مطلوب خدمات یاری برسانید: کاهش مصرف بارهای سرمایشی از جمله تنظیم کولر های گازی روی درجه 25 ، کاهش روشنایی غیر ضروری و استفاده نکردن از وسایل پر مصرف برقی در ساعت 12 تا 18 است.

پس بیائیم با تعامل و همراهی در حفظ تعادل بار و مدیریت مصرف برق ،شرایط مطلوبی برای آزمون آینده ساز کنکور فرزندانمان فراهم نمائیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0