پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۳:۲۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ 
  • کد خبر : ۳۰۶۳
اطلاعیه فراخوان عمومی سرمایه‌گذاری در پروژه احداث نیروگاه های خورشیدی كوچك مقیاس غیر انشعابی در شهرك های صنعتی و زمین‌های شخصی

در راستای اجرای تبصره ۲ ماده یک مصوبه ابلاغی شماره ۱۴۰۱/۴۳۷۶۶/۱۰/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ وزیر محترم نیرو، سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی دارای زمین شخصی یا دارای زمین در شهرک های صنعتی یا بر روی سقف مستحدثات در شهرک های صنعتی، می توانند نسبت به احداث نیروگاه خورشیدی تا ظرفیت حداکثر ۳ مگاوات اقدام نمایند(اخذ مجوزهای تغییر کاربری احتمالی زمین در صورت نیاز، به عهده سرمایه گذار می باشد).
در صورت درخواست متقاضی، صدور همزمان دو پروانه احداث (حداکثر تا ظرفیت ۶ مگاوات) در دو مکان مجزا امکان‌پذیر می باشد. بر این اساس، برق تولیدی این نیروگاه ها (برای ظرفیت های زیر۲۰ کیلووات با نرخ پایه ۱۷۵۰۰ ریال و برای ظرفیت های بین۲۰ کیلووات تا ۳ مگاوات با نرخ پایه ۱۶۵۰۰ ریال برای هر کیلووات ساعت) خریداری خواهد شد.
لذا سرمایه‌گذاران واجد شرایط می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه ملی مجوزهای کشور (mojavez.ir) در بخش احداث نیروگاه تجدیدپذیر و پاک اقدام نمایند و می بایست سند مالکیت زمین( شخصی یا واقع در شهرک‌های صنعتی) در بخش مربوطه بارگذاری گردد.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با شماره‌های ۸۸۳۷۷۰۳۹ –۰۲۱(آقای شیروی) و ۸۸۵۷۹۶۹۴ – ۰۲۱ (آقای سجادی) تماس حاصل نمایند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0