چهارشنبه, 29 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۹:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ 
  • کد خبر : ۱۹۷۸
⭕️همكاری سپاه و بسیج و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در گذر موفق از پیك تابستان قابل تقدیر است
⭕️همکاری سپاه و بسیج و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در گذر موفق از پیک تابستان قابل تقدیر است

⭕️همکاری سپاه و بسیج و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در گذر موفق از پیک تابستان قابل تقدیر است

 

🔺مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : امسال بر خلاف سال قبل ، با موفقیت از پیک تابستان عبور کردیم که این مهم در سپاه و بسیج با ایجاد قرارگاه شهید حجازی و انعقاد تفاهم‌نامه در سطح ملی ، بین وزارت نیرو ،شرکت توانیر و به تبع آن در استانها کمک شایانی به صنعت برق در امر صرفه جویی نموده اند، میسر گردید.

🔺به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛ سید احمد موسوی در دیدار با سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گفت : انصافا سپاه و نیروهای انتظامی و بسیج در کنار مردم و دولت برای گذر موفق از پیک تابستان همکاری های ویژه داشتند که قابل تقدیر بوده و اینجانب به نمایندگی از مجموعه صنعت برق تقدیر و تشکر خود را اعلام می دارم.

🔺وی اضافه کرد :همکاری نیروهای بسیج و سپاه در کشف و شناسایی مراکز غیر مجاز رمز ارز و انشعابات غیر مجاز، استفاده از ظرفیت فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات در کنترل و مدیریت مصرف برق، استفاده از ظرفیت ژنراتورهای برق در ساعات پیک مصرف، اشاعه مطالب آموزشی مدیریت مصرف انرژی از طریق کانال های مجازی این سازمان از جمله اقدامات مهم و کمک کننده این نهاد مردمی بوده است.  

🔺فرمانده سپاه نینوا استان در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی نیروهای توزیع برق این استان، گفت: پرسنل صنعت برق خادمان گمنام و کمتر دیده شده جامعه هستند که نقش مهمی در پایداری شبکه برق و آسایش و رفاه جامعه دارند.

 

🔺سردار ملک شاهکویی ادامه داد:بر اساس تفاهم نامه در سطح کشور،ما نیز در استان براساس آن، با تشکیل جلسات مختلف و توجیه نمودن رده های مقاومت بسیج در استان نسبت به کاهش مصرف برق و بهینه مصرف کردن آن دستورات لازم صادر گردید .

🔺وی ادامه داد: جهت کمک به این امرمهم،از ساختمان های ستاد و نواحی مقاومت بسیج در سطح استان شروع نمودیم و از ظرفیت پایگاههای بسیج در ادارات استان جهت کاهش مصرف انرژی ادارات استفاده نمودیم.

🔺فرمانده سپاه نینوا استان اضافه کرد: سپاه پاسداران و توزیع برق همواره در حوزه های مختلف با یک هدف مشترک یعنی گره گشایی از کار مردم و توسعه خدمات همکاری داشته اند که انشاله این همکاری همواره پابرجا خواهد بود.

 

 

نویسنده: فرزاد فرح بخش

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0