• ساعت : ۰۹:۲۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ 
  • کد خبر : ۳۲۱۳
اطلاعاتی كوتاه در مورد كمپین مدارس


در راستای اجرای پویش همیار با انرژی در نظر داریم از ظرفیت دانش آموزی کشور تا ۱۵ مهرماه با هدف کاهش مصرف برق خانگی استفاده نماییم.
با توجه به تقارن زمانی پویش با پایان سال تحصیلی اطلاع رسانی های این پویش از طریق اپلیکیشن شاد انجام خواهد شد. همچنین معلمان و مدیران مدارس نیز برای افزایش انگیزه دانش آموزان برای مشارکت در پویش، بصورت برخط در طرح فعال خواهند بود. در طول پویش برای دانش آموزان فعالیت های متنوعی تعریف شده است که آنها با مشارکت در این فعالیت ها امتیاز کسب کرده و ماهانه (به مدت بیش از چهار ماه) براساس میزان امتیاز اکتسابی در قرعه کشی  جوایز نقدی، تبلت و کنسول بازی وارد خواهند شد.
برای مدیران مدارس نیز بعنوان نمایندگان مدرسه و منوط به مشارکت دانش آموزان ایشان، جوایزی مانند کمک هزینه سفر و کمک هزینه خرید لوازم خانگی درنظر گرفته شده است. همچنین به دانش آموزان مدارس با بالاترین میزان کاهش مصرف انرژی در پایان کمپین لپ تاپ و کمک هزینه خرید لوازم تحریر اعطا خواهد شد.
جوایز درنظر گرفته شده برای این پویش مضاف بر جوایز پویش 1521 خواهد بود. بنابراین درصورتی که دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس کاهش مصرف هدف گذاری شده را نیز محقق نمایند علاوه بر جوایز اشاره شده در بالا، در قرعه کشی های جوایز نفیسی از جمله ۶۰۰ دستگاه خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی و الکترونیکی، سرویس های دیجیتال و بسته های اینترنت و مکالمه با تلفن همراه (که مربوط به پویش ۱۵۲۱ هستند) وارد خواهند شد.


#دولت_کار_و_فعالیت#با_انرژی#هوشمندانه_مصرف_کنیم#جایزه_بگیرید

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

امتیاز :  ۴.۵۰ |  مجموع :  ۱۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0