Settlement of subscribers of electricity distribution companies

شرح خدمت:

با استفاده از این خدمت مشترکین می توانند صورت حساب خارج از دوره خود را ثبت و پیگیری نمایند.

Description :

Using this service, subscribers can register and track their out-of-period bills

    clock.png متوسط زمان پاسخگویی: 4 روز


    answer-center.png واحد پاسخگو: دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات

    phone.png شماره تماس واحد:  32680132017


    documents.png نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
    service-line.png مدارک لازم:  آخرين قبض پرداختي مشترك
 
bullet.png لینک دریافت خدمت
5100.jpg
bullet.pngتوافقنامه سطح خدمت
bullet.pngراهنمای استفاده
bullet.pngاطلاعات تکمیلی

سوالات متداول:

1: مدت زمان ارائه خدمت چند روز می باشد؟

بطور متوسط 8 روز کاری طول خواهد کشید . 

2: آیا صورتحساب های صادره دقیقا وفق نرخ های مصوب وزارت نیرو صادر شده است ؟

بله , بر اساس شرایط تعرفه های برق مصوب وزارت نیرو و صادر می گردد. 

 3 : آیا لوازم اندازه گیری تست و عمکلرد آن مورد سنجش و تایید قرار می گیرد ؟

بله ,  فرآیند تست لوازم اندازه گیری انجام می یابد . 

سوال 4 : آیا پیگیری فرآیند تسویه حساب بصورت غیر حضوری توسط مشترک مقدور میباشد؟

بله : مشترک از نتایج فرآیند با مراجعه بخش پیگیری برنامه برق من , مطلع خواهد گردید.

5 : آیا در فرآیند توسیه حساب فقط بدهی برق مصرفی پرداخت می گردد؟

 نخیر : در این فرآیند لو.ارم اندازه گیری تست , آخرین صورتحساب برق مصرفی  صادر و کل  بدهی تسویه می گردد. 


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0