Debt settlement of electricity distribution companies

شرح خدمت:

مشترکین می توانند درخواست تسویه بدهی انشعاب خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند.

Description :

customers can apply for debt settlement of their electricity branches in absentia

    clock.png متوسط زمان پاسخگویی: آنی


    answer-center.png واحد پاسخگو: دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات

    phone.png شماره تماس واحد:  32680132017


    documents.png نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
    service-line.png مدارک لازم:  شناسه قبض، بدنه کنتور یا شماره تلفن همراه
 
bullet.png لینک دریافت خدمت
  تسویه بدهی.jpg                                                                                                      
bullet.pngتوافقنامه سطح خدمت
bullet.pngراهنمای استفاده
bullet.pngاطلاعات تکمیلی

سوالات متداول:

1-برای دریافت این خدمت به چه صورت اقدام کنیم؟

مراجعه به اپلیکیشن برق من - سایت شرکت توزیع -دفاتر پیشخوان و 1521

2- چگونه بدهی انشعاب برق خویش را پرداخت نمایم؟

از طریق درگاههای متصل به سامانه اپلیکیشن برق من و ساپا و 1521

3- برای دسترسی به این خدمت چه اطلاعاتی نیاز است؟

شناسه قبض، بدنه کنتور یا شماره تلفن همراه

4- شناسه قبض انشعاب برق خویش را چطور می توانم دریافت کنم؟

شماره بدنه کنتور برق خویش را در اپلیکیشن برق من وارد نموده تا شناسه قبض انشعاب برق را مشاهده نماید و همینطور در سایت شرکت توزیع

5- مدت زمان دریافت  این خدمت چقدر است ؟

آنی


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0