Provide cumulative electricity bills for organizations and departments

 

شرح خدمت:

توسط این خدمت، مشترکین ادارات و سازمانها میتوانند شناسه قبض مربوط به اشتراکهای خود را ثبت و صورتحساب تجمیع شده اشتراکهای اعلام شده را دریافت نمایند.

Description :

With this service, subscribers of departments and organizations can register the bill ID related to their subscriptions and receive the aggregated invoice of the announced subscriptions.

    clock.png متوسط زمان پاسخگویی: آنی


    answer-center.png واحد پاسخگو:  دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات

    phone.png شماره تماس واحد:  32680132017


    documents.png نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
    service-line.png مدارک لازم: شناسه قبض اشتراکهای مرتبط با سازمان
 
bullet.png لینک دریافت خدمت
13031465107.jpg
bullet.pngتوافقنامه سطح خدمت
bullet.pngراهنمای استفاده
bullet.pngاطلاعات تکمیلی

سوالات متداول:

1- -براي تغيير تعرفه انشعاب برق از كجا بايد شروع كرد؟

گام نخست، ثبت درخواست الكترونيك در اپليكيشن و يا وبسايت « برق من » با در دست داشتن شناسه قبض انشعاب مورد نظر مي باشد.

2- اگر در مورد اين خدمت ابهام داشتم از كجا مشاوره بگيرم؟

در صورت نياز به مشاوره، مي توانيد با سامانه خدمات تلفني شركت توزيع برق مربوطه

3- مدارك مورد نياز چيست؟

بسته به نوع تعرفه انشعاب، مدارك تفاوت دارند. ليكن مدارك اصلي عبارتند از: پروانه بهره برداري واحد صنعتي، پروانه چاه آب، پروانه ساختمان

4- شناسه قبض انشعاب برق را از كجا بايد پيدا كنم؟

شناسه قبض انشعاب در پيامك هاي قبض برق، بصورت مستمر ارسال مي گردد. همچنين برچسب مشخصات انشعاب در محل تابلو كنتور برق نصب شده است كه حاوي شناسه قبض انشعاب برق مي باشد. در صورت عدم دسترسي به موارد بالا، شناسه قبض همسايه خود را اخذ نموده با سامانه خدمات تلفني شركت توزيع تماس بگيريد.

5- آيا تغيير تعرفه نيازمند بازديد از محل مي باشد؟

بله. به منظور تطبيق شرايط محل مصرف برق با مجوزات ارائه شده، توسط كارشناس شركت توزيع برق از محل انشعاب بازديد به عمل خواهد آمد


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0