Customers' Self-reporting of Electricity Consumption

شرح خدمت:

در این خدمت مشترکان در مواردی مثل قرائت در بسته می‌توانند با قرائت کنتور و وارد کردن میزان برق مصرفی برای مصارف خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف (تجاری) نسبت به ثبت مصرف، محاسبه صورتحساب خود و دریافت صورتحساب و شناسه قبض و شناسه پرداخت اقدام نمایندتذکرقبض ارائه شده براساس خود اظهاری مشترک، علی الحساب بوده و به منزله تسویه کامل نمی باشد.

Description :

This service enables customers including residential, general, agricultural, industrial and others (commercial) to report their electricity consumption by themselves (due to different reasons such as absence of the residents during the meter reading days), calculate their bills and finally receive the bill and pay ID. Note: Received bills based on customer's self-report is an "on-account bill" and is not considered as full payment.

    clock.png متوسط زمان پاسخگویی: 1 روز کاری


    answer-center.png واحد پاسخگو: دفتر فروش و  وصول مطالبات

    phone.png شماره تماس واحد:  01732240449


    documents.png نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
    service-line.png مدارک لازم:  -
 
bullet.png لینک دریافت خدمت
اعلام بدهی.jpg
bullet.pngتوافقنامه سطح خدمت
bullet.pngراهنمای استفاده
bullet.pngاطلاعات تکمیلی

سوالات متداول:

سوال 1: آیا می توان به جای خواندن و درج رقم کنتور، تصویر آن را در اپلیکیشن بارگذاری کرد؟

پاسخ: بله، مشترک می تواند در مرحلۀ ثبت ارقام کنتور، با استفاده از گزینۀ تصویر کنتور و برداشت عکس از کارکرد کنتور، میزان مصرف خود را ثبت کند.

سوال 2: آیا در صورت خوداظهاری، قبض میان دوره برای مشترک صادر می شود؟

پاسخ: خیر. با اعلام رقم کنتور از سوی مشترک، صورتحساب به روز از مصرف دورۀ قبل تا رقم جدید برای او صادر می شود اما به عنوان صورتحساب قطعی در سوابق مشترک درج نمی شود.

سوال 3: آیا در صورت خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت آن در اپلیکیشن برق من ثبت می شود؟

پاسخ: بله، مبلغ پرداخت شده در سوابق پرداخت درج می شود.

سوال 4: چگونه می توانم رقم میزان مصرف برق را قرائت و درج نمایم؟

پاسخ: با ورود به اپلیکیشن برق من در بخش خوداظهاری قرائت کنتور، راهنمای قرائت کنتور قابل دریافت است.

سوال 5: در صورتی که پس از خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت در اپلیکیشن درج نشود، از چه طریق می توان این موضوع را پیگیری نمود؟

پاسخ: مشترکان می توانند با ثبت تیکت در بخش پرسش و پاسخ مسئلۀ مورد نظرشان را پیگیری کنند.


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0