سوالات متداول:
1- برای تمدید چگونه باید اقدام کرد
پاسخ : گام نخست، ثبت درخواست الكترونيك در اپليكيشن و يا وبسايت » برق من « با در دست داشتن شناسه قبض انشعاب مورد نظر مي باشد.
2- اگر در مورد اين خدمت ابهام داشتم از كجا مشاوره بگيرم؟
پاسخ: در صورت نياز به مشاوره، مي توانيد با سامانه خدمات تلفني شركت توزيع برق مربوطه
3- مدارك مورد نياز چيست؟
پاسخ: بسته به نوع تعرفه انشعاب، مدارك تفاوت دارند. ليكن مدارك اصلي عبارتند از: پروانه بهره برداري واحد صنعتي، پروانه چاه آب، پروانه ساختمان
4- شناسه قبض انشعاب برق را از كجا بايد پيدا كنم؟
پاسخ: شناسه قبض انشعاب در پيامك هاي قبض برق، بصورت مستمر ارسال مي گردد. همچنين برچسب مشخصات انشعاب در محل تابلو كنتور برق نصب شده است كه حاوي شناسه قبض انشعاب برق مي باشد. در صورت عدم دسترسي به موارد بالا، شناسه قبض همسايه خود را اخذ نموده با سامانه خدمات تلفني شركت توزيع تماس بگيريد.
5- آیا برای تمدید نیاز به بازدید می باشد
پاسخ: بله. به منظور تطبيق شرايط محل مصرف برق با مجوزات ارائه شده، توسط كارشناس شركت توزيع برق از محل انشعاب بازديد به عمل خواهد آمد.
|