سوالات متداول:
سوال: از چه درگاه هايي مي شود ثبت نام کرد؟
پاسخ: اپليکيشن برق من/ ساپا (سايت)/ دفاتر پيشخوان دولت/ سامانه ارائه خدمات غير حضوري 1521
سوال: چه مدارکي براي ارائه خدمت مورد نياز است؟
پاسخ: مدارک هويتي- اسناد مالکيت محل
سوال: براي دريافت خدمت آيا نياز به واريز هزينه مي باشد؟
پاسخ: خير- يکي از خدماتي مي باشد که در شرکت هاي توزيع نياز به واريز هزينه نمي باشد
سوال: مدت و متوسط زمان ارائه خدمت در سطح توزيع به چه ميزان مي باشد ؟
پاسخ: از زمان ثبت درخواست ارائه خدمت به مدت 2 روز مي باشد
سوال: آيا نيازي به مراجعه و پيگيري حضور مي باشد؟
پاسخ: خير |