Testing and Replacing Electricity Meters

شرح خدمت:

در این خدمت، مشترکین برای آزمایش یا تعویض کنتور درخواست خود را ثبت می نمایند

Description :

According to this service, customers can request for testing their electricity meters and in case of failure, the meter will be replaced.

    clock.png متوسط زمان پاسخگویی: 4 روز


    answer-center.png واحد پاسخگو: دفتر نظارت و كنترل لوازم اندازه گيري

    phone.png شماره تماس واحد:  01732680134


    documents.png نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
    service-line.png مدارک لازم:  قبض برق
 
bullet.png لینک دریافت خدمت
                       13031466108.png                       
bullet.pngتوافقنامه سطح خدمت
bullet.pngراهنمای استفاده
bullet.pngاطلاعات تکمیلی

سوالات متداول:

1- چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟

- از طریق اپلیکیشن برق من

- مراجعه به دفاتر پیشخوان

 

2- مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟

- تکمیل فرم درخواست

- ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده

 

3- می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟

از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور،  شناسه قبض خود را ثبت نمایند.

 

4- در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟

باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید.

 

5-  در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟

در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق

 


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0