سوالات متداول:
1- جعبه انشعاب روی دیوار جهت انشعابات چندین ملک اسیب دیده است .چه اقدامی باید انجام دهم؟
میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت و یا اپلیکیشن برق من و یا از طریق تماس با سامانه 1521 نسبت به ثبت درخواست اصلاح انشعاب اقدام نمود تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل را مرتفع نمایند .
2- کنتور برق به دلیل تخریب و نوسازی نیاز به جابجا یی دارد .چه اقدامی باید انجام دهم؟
میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت و یا اپلیکیشن برق من و یا از طریق تماس با سامانه 1521 نسبت به ثبت درخواست اصلاح انشعاب اقدام نمود تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل را مرتفع نمایند .
3- جهت جمع آوری سیم و کابل های خطرآفرین که در ملک های قدیمی مشاهده میشود چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت و یا اپلیکیشن برق من و یا از طریق تماس با سامانه 1521 نسبت به ثبت درخواست اصلاح انشعاب اقدام نمود تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل را مرتفع نمایند .
4- جهت جمع آوری جعبه انشعاب و فیوز روی دیوارمزاحم به منظور ساخت و ساز چه اقدامی باید انجام دهم؟
میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت و یا اپلیکیشن برق من و یا از طریق تماس با سامانه 1521 نسبت به ثبت درخواست اصلاح انشعاب اقدام نمود تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل را مرتفع نمایند .
5- جهت اصلاحات سیم کشی داخلی ساختمان چه اقدامی باید انجام دهیم ؟
با توجه به اینکه نقطه تحویل برق لوازم اندازه گیر ی می باشد لذا اصلاحات بعد از آن توسط برقکار دارای مجوز فنی امکانپذیر می باشد . لازم به ذکر است از هرگونه دستکاری قسمت های پلمپ شده توسط شرکت توزیع برق اکیدا خودداری گردد .
|