سوالات متداول:
1- درصورتیکه پیامک صورتحساب برای مشترک ارسال نمیشود چه اقدامی میبایست انجام داد؟
میبایست از طریق یکی از درگاههای مربوطه ماننده برق من و یا 1521 شماره همراه مشترک به همراه شناسه قبض مربوطه اعلام گردد تا اصلاح شماره همراه مشترک انجام شود.
2- چنانچه مشترک شماره همراه خود را اعلام نکند چه عواقبی خواهد داشت؟
علاوه بر عدم اطلاع رسانی های به موقع به ایشان ، صورتحسابهای برق نیز برای ایشان ارسال نشده و عواقب قطع برق بدلیل عدم پرداخت بدهی بعهده ایشان خواهد بود.
3- به غیر از ارسال صورتحساب چه خدمات دیگری از طریق شماره همراه انجام میگیرد؟
در حال حاضر بسیاری از خدمات شرکت توزیع ماننده اطلاع رسانی های خاموشی ، شرکت در طرحهای مدیریت پیک تابستان و ... نیز از طریق ارسال پیامک به شماره همراه مشترک انجام میگیرد.
4- درصورتیکه که مشترک بخواهد محل سکونت را تغییر دهد ، چه اقدامی درخصوص اصلاح شماره همراه خود میبایست انجام دهد؟
میبایست شناسه قبض محل قبلی را جهت حذف شماره همراه و شناسه قبض جدید را جهت ثبت شماره همراه خود اعلام نماید.
5- آیا میتوان برای یک اشتراک چند شماره همراه اعلام کرد؟
امکان ثبت چند شماره همراه برای یک اشتراک وجود دارد. ولیکن پیامکها تنها برای یک شماره همراه ارسال خواهد شد.
|