Request to fix power outages

شرح خدمت:

در این خدمت ، درخواست رفع خاموشی شبکه برق توسط مشترک ثبت و پس از طی فرآیند مربوطه و رفع عیب ، مشترک برقدار می گردد

Description :

In this service, the request to eliminate the power outage is registered by the subscriber and after the relevant process and troubleshooting, the subscriber is electrified.

    clock.png متوسط زمان پاسخگویی: همان روز


    answer-center.png واحد پاسخگو: مرکز فوریت های شبکه

    phone.png شماره تماس واحد:  121


    documents.png نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
    service-line.png مدارک لازم:  شناسه قبض محل مصرف
 
bullet.png لینک دریافت خدمت
chart_13031980103.jpg
bullet.pngتوافقنامه سطح خدمت
bullet.pngراهنمای استفاده
bullet.pngاطلاعات تکمیلی

سوالات متداول:

1 -سوال: درصورت عدم دسترسی به شناسه قبض ، چطور میتوان به آن دسترسی پیداکرد و درخواست را ثبت نمود؟

جواب: از طریق شماره بدنه کنتور و جستجوی آن در سامانه میتوان شناسه قبض را دریافت نمود.

2-سوال: جهت دریافت اطلاعات و ثبت درخواست خاموشی بصورت فوری از چه روشهایی میتوان اقدام نمود؟
جواب:  - ازطریق تماس با 121
          - نرم افزار موبایل برق من
          - میز خدمت الکترونیک سایت شرکت توزیع نیروی برق

3-سوال-:آیا پس از ثبت درخواست رفع خاموشی ، زمان زیادی برای خاموشی مورد نیاز می باشد؟
جواب : به محض ثبت درخواست و یا اطلاع رسانی  ، همکاران شرکت نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

4-سوال: آیا برای ارائه این خدمت نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟
جواب: خیر نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما در صورتی که خاموشی براثر بدهی مصرفی برق باشد لازم است تسویه بدهی صورتحساب مصرفی اقدام گردد.

5 -سوال: درصورتیکه خاموشی مربوط به خاموشی های از پیش تعیین شده باشد ، با ثبت درخواست بصورت فوری رفع خواهد شد؟
جواب: برنامه خاموشی از پیش تعیین شده جهت اجرای تعمیرات پیشگیرانه بر روی شبکه های توزیع بوده و رفع خاموشی های مربوط به آن طبق زمانبندی اعلام شده انجام خواهد شد.


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0