سوالات متداول:
سوال 1 در چه صورت می توان از درخواست خدمت رفع خسارت وارد شده به شبکه برق نمود؟
جواب : در صورتي كه در حادثه اي ناشي از عملكرد مردم خسارتي به شبكه برق وارد شود، در اين خدمت مردم مي توانند ضمن ثبت مورد خسارت، تصوير محل خسارت را در پيوست قرار دهند.
سوال 2 این خدمت بصورت الکترونیکی در سامانه به چه ترتیبی ارائه می شود؟
جواب: 1 .ورود به پرتال
2 .ثبت درخواست
3 .انجام فرايند مربوطه
4 .ارائه شماره پيگيري
5 .ورود به پرتال
6 .پيگيري درخواست
7 .بررسي نتيجه درخواست
8 .ارائه نتيجه بررسي
سوال 3: چه اطلاعات یا مدارکی جهت دریافت این خدمت مورد نیاز است؟
جواب: شماره تلفن - آدرس مورد نظر- ارسال عکس از محل خسارت دیده
سوال 4:از چه طرقی می توان این خدمت را دریافت نمود ؟
جواب :وب سایت شرکت توزیع - سامانه برق من _ شماره تماس 121- دفاتر پیشخوان
سوال 5 : نمونه خسارت های به شبکه را اعلام نمایید؟
جواب : حوادث غیر مترقبه -خسارت وارد شده به شبکه بابت برخورد خودرو ، برخورد شئی خارجی- خسارت شبکه در اثر ساخت و ساز- خسارت شبکه در اثر استفاده برق غیرمجاز موقت
|