Eliminating power  privacy

شرح خدمت:

کلیه مشترکینی که درخواست جابجایی تجهیزات را دارند و یا ملک آنها در حریم خطوط قرار دارد جهت تغییر محدوده حریم خطوط می توانند از این خدمت استفاده کنند

Description :

All subscribers who request the relocation of equipment or whose property is whitin the boundarise of the lines can usethis servise to change the bondarise of the bondarise of the lines

    clock.png متوسط زمان پاسخگویی: 15 روز


    answer-center.png واحد پاسخگو: اتفاقات شبکه

    phone.png شماره تماس واحد:  121


    documents.png نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
    service-line.png مدارک لازم:   کارت ملی ، آخرین قبض برق پرداختی و یا سند ملک و یا بنچاق
 
bullet.png لینک دریافت خدمت
chart_13032882103.jpg
bullet.pngتوافقنامه سطح خدمت
bullet.pngراهنمای استفاده
bullet.pngاطلاعات تکمیلی

سوالات متداول:

 سوال 1 :  جهت جابجایی پایه برق جلوی درب ساختمان در حال ساخت ، چه اقدامی  باید  انجام پذیرد؟

 شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق   در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .

سوال 2 :   به دلیل عدم رعایت فاصله استاندارد با  شبکه بخشی از ملک (مانند بالکن،پنجره و ...)در حریم قرار دارد، چه اقدامی  باید  انجام پذیرد؟

شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق   در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .

سوال 3 :  کابل انشعاب از دستک پاره شده و به صورت موقت به پنجره و یا نرده نصب گشته و موقت مهار گردیده است ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟

شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق   در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .

سوال 4 : جهت درخواست بتون ریزی سازه های در حال ساخت که منجر به قرار گرفتن در حریم شبکه شود ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟

شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق   در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .

سوال 5 : جهت درخواست نصب داربست ، که منجر به قرار گرفتن تجهیزات در حریم شبکه شود ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟

شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق   در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0