سوالات متداول:
سوال 1 : جهت جابجایی پایه برق جلوی درب ساختمان در حال ساخت ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
سوال 2 : به دلیل عدم رعایت فاصله استاندارد با شبکه بخشی از ملک (مانند بالکن،پنجره و ...)در حریم قرار دارد، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
سوال 3 : کابل انشعاب از دستک پاره شده و به صورت موقت به پنجره و یا نرده نصب گشته و موقت مهار گردیده است ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
سوال 4 : جهت درخواست بتون ریزی سازه های در حال ساخت که منجر به قرار گرفتن در حریم شبکه شود ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
سوال 5 : جهت درخواست نصب داربست ، که منجر به قرار گرفتن تجهیزات در حریم شبکه شود ، چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
شما میبایست از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق در قسمت میز خدمت ، اپلیکیشن برق من ،سامانه برق من و یا از طریق تماس با سامانه 121 به ثبت درخواست رفع حریم اقدام نمایید تا همکاران برق در اولین فرصت مشکل شما را مرتفع نمایند .
|